Ελληνική Αρθρογραφία
Σταματούδη Ε. - Boele-Woelski K. και Kessedjjan C. (επ.), 1998, Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση Διανοητικής Ιδιοκτησίας, 6, σελ. 334
Βιβλιοκριτική: Διαδίκτυο: Ποιό δικαστήριο αποφασίζει; Ποιό δίκαιο εφαρμόζεται;
Σταματούδη Ε. - Brand R. και Kurlantzick, L., 2001, Επιθεώρηση του Δικαίου της Ψυχαγωγίας, 1, σελ. 41
Βιβλιοκριτική: Η διάρκεια της πνευματικής ιδιοκτησίας: η διάρκεια, η παράταση της προστασίας, η Ευρωπαϊκή Ένωση και η πραγμάτωση της πολιτικής για την πνευματική ιδιοκτησία.
Σταματούδη Ε. - Ch. Madsen (επ.), 2000, Ευρωπαϊκή Νομική Επιθεώρηση, 25, σελ. 94
Βιβλιοκριτική: Σύγκλιση στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Ψηφιακή Τηλεόραση 2000.
Σταματούδη Ε. - Doutrelepont C., 1997, Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση Διανοητικής Ιδιοκτησίας, 5, σελ. 269
Βιβλιοκριτική: Το ηθικό δικαίωμα του δημιουργού και το κοινοτικό δίκαιο.
Σταματούδη Ε. - Goldstein P., 2003, Δίκαιο και Πολιτική Βιβλιοκριτική (έκδοση του Τμήματος Δικαίου και Δικαστηρίων της Αμερικάνικης Ένωσης Πολιτικών Επιστημών), (http://www.bsos.umd.edu)
Βιβλιοκριτική: Η λεωφόρος της πνευματικής ιδιοκτησίας. Από τον Γουτεμβέργιο στο ουράνιο jukebox (αναθεωρημένη έκδοση).
Σταματούδη Ε. - Henry M., 1998, Eπιθεώρηση του Δικαίου της Ψυχαγωγίας, (2000), 6, σελ. 138
Βιβλιοκριτική: Τεκμηρίωση της Βιομηχανίας των Μέσων.
Σταματούδη Ε. - Janssens M.-Ch. (επ.), 1998, Ευρωπαϊκή Επιθεώρηση Διανοητικής Ιδιοκτησίας, (1999), 10, σελ. 529
Βιβλιοκριτική: Δικαιώματα Διανοητικής Ιδιοκτησίας στην κοινωνία της πληροφορίας.
Σταματούδη Ε. - Pollaud-Dulian F. (επ.), 1999, Επιθεώρηση του Δικαίου της Ψυχαγωγίας, (2000), σελ. 169
Βιβλιοκριτική: Το Διαδίκτυο και τα δικαιώματα του δημιουργού.
Σταματούδη Ε. - Talbott J., 1997, Διαδικτυακή Εφημερίδα Σύγχρονων Νομικών Θεμάτων, (1998), σελ. 4
Βιβλιοκριτική: Νέα μέσα, Διανοητική Ιδιοκτησία, Ψυχαγωγία και Δίκαιο της Τεχνολογίας.
Σταματούδη Ε. - Torremans P. (επ.), 2000, Σε: Σταματούδη, Ε. - Torremans, P.(επ.), Η Πνευματική Ιδιοκτησία στο Νέο Ψηφιακό Περιβάλλον: Η ανάγκη να επανασχεδιάσουμε την πνευματική ιδιοκτησία (Σειρά: Προοπτικές στην Διανοητική Ιδιοκτησία), σελ. 17, Sweet an
Τα έργα πολυμέσων σαν βάσεις δεδομένων.